Kiitos, että luet tämän! Ei ole uskomatonta, että olemme yhteydessä toisiimme tämän omituisen matkan aikana. Paine ulkomaailmaan yleensä ja erityisesti asiakaspalvelumme henkilökuntaan on erittäin ilmeistä. Jotta pystymme tehokkaasti hallitsemaan varaustasi jatkathan lukemista alta.

 

Entä minun varaukseni?

Näitä ehtoja sovelletaan lentoyhtiöiden, hotellien, laivayhtiöiden jne. määrittelemän ajanjakson ajan. Ne voivat vaihdella ja muuttua, koska viranomaisten päätösten kehitys ja laajuus vaikuttavat kyseiseen toimintaan.

 

Lento varaus (ei yhdessä Sembon kautta varaaman majoituksen kanssa):

 

Onko lentoni peruutettu?

Pyydämme sinua tarkastamaan lentoasi koskevan tilanteen lentoyhtiösi kotisivuilta. Jos matkasi peruutetaan, autamme sinua hakemaan hyvitystä kyseiseltä lentoyhtiöltä siinä laajuudessa kuin se on mahdollista. Monet lentoyhtiöistä tarjoavat toki korvauksen siirtämällä varauksen jollekin toiselle päivälle tai myöntämällä matkalipun arvoa vastaavan sähköisen etukupongin, joka voidaan käyttää tulevan matkan maksamiseen kyseisessä lentoyhtiössä.

Teemme parhaamme prosessin nopeuttamiseksi, mutta joudumme viittaamaan kunkin lentoyhtiön omiin sääntöihin. Hyvitys* suoritetaan automaattisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet hyvityksen lentoyhtiöltä, joten sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä siihen liittyen. Meidän täytyy kuitenkin pyytää sinua valmistautumaan siihen, että lentoyhtiöiltä saapuvien hyvitysten käsittely voi nykyisin kestää jopa 12 kuukautta.

 

* Varauskuluja ja muita mahdollisia tuotteita ja palveluita ei hyvitetä. Jos haluat mieluummin vaihtaa matkalippusi myöhempään ajankohtaan, ilmoitathan meille asiasta mahdollisimman pian.

 

Jos lentoa ei peruuteta?

Jos haluat perua lentosi, otathan meihin yhteyttä aikaisintaan 10 päivää ennen lähtöä. Lentoyhtiön ehdot pätevät.

 

Hotellivaraus (ei yhdessä lautan tai Sembon välittämän lennon kanssa):

 

Haluan peruuttaa?

“Omat sivut” löydät hotellivarauksesi. Siellä voit nyt valita, peruutetaanko majoitus nykyisten peruutusehtojen mukaisesti.

 

Hotelli on suljettu?

Otamme sinuun yhteyttä. Autamme sinua peruuttamaan majoituksen. Jos haluat mieluummin siirtää varauksesi ajankohtaa,me tietysti autamme tässä.

 

Pakettimatka (varaus, joka sisältää sekä majoituksen että Sembo / DTF: n välittämän lautan tai lentoliikenteen):
Seuraamme edelleen viranomaisten direktiivejä ja niiden suhdetta pakettimatkoja koskevaan lainsäädäntöön.

 

Jos haluat peruuttaa matkajärjestelysi, tarjoamme sinulle ensisijaisesti lahjakortin koko varauksen summalta *, jota voit käyttää koko valikoimassamme ja yhdessä kaikkien tarjousten kanssa.

 

* Majoituskustannukset ja lentolipun hinta palautetaan, varauskuluja ja mahdollisia lisä tuotteita tai palveluita ei palauteta.

 

Onko vakuutukseni voimassa?

Jos sinulla on matkavakuutus, koti- tai korttivakuutus matka- / peruutusturvalla, tarkista, mikä sisältyy hintaan, koska näillä voi olla erilaisia ​​sääntöjä matkajärjestelyn peruuttamisesta tai uudelleen varaamisesta.

 

Jos olet ostanut peruutusturvan, sinulle ei makseta mitään peruutuksesta.

 

Mitä siellä tapahtuu?

On tietysti hyvä idea pysyä ajan tasalla tilanteesta, mahdollisesti nykypäivän tarpeettomista tiedoista ... Olemme liittäneet alle linkkejä, mutta tietenkin viittaamme viranomaisiin.

 

Ruotsissa tiedot päivitetään jatkuvasti ulkoasiainministeriön ja kansanterveysviranomaisen toimesta. EU on myös avannut verkkosivun (englanniksi) koronaviruksesta.

 

TÄRKEÄÄ SINULLE JOKA MATKUSTAT LÄHIPÄIVINÄ: jos sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme +46 21 580 23 10 (vain jos matkan alkamiseen on 10 päivää tai vähemmän.)